iconArrowElementiconArrowElementiconArrowElementwarenkorn_kontur_2iconCheckPathElement 2Element 1lupe_dunkelblaulupe_dunkelgrauElement 1konto_kontur_1Element 1herz_kontur_2

Veelgestelde vragen

Bezorgen

Lieferung
Alle vragen & antwoorden over Bezorgen. Met onze persoonlijke bezorgservice beslist u zelf hoe, wanneer en waar een levering plaatsvindt.
0900-1982 (€ 0,60/ gesprek)
Welke kosten worden in rekening gebracht voor een levering? DetailsSluiten

Op rekening (zonder rembours)/verzendkosten: De firma Heine neemt een groot deel van de kosten voor de zorgvuldige verpakking en betrouwbare bezorging van uw bestelling voor haar rekening. Als bijdrage in de verzendkosten betaalt u per bestelling slechts éénmaal een basistarief van 5.50€. Ook als uw bestelling in meerdere zendingen uitgeleverd wordt, berekenen wij u dit basistarief uiteraard slechts éénmaal. Bezorging geschiedt alleen in gebruikelijke hoeveelheden en normaal gesproken binnen enkele dagen na ontvangst van uw bestelling. Het is mogelijk dat de afmeting of het gewicht van het artikel ervoor zorgt dat het in de tarief van meubelbezorgingen valt.

Voor elk bezorgadres berekenen wij boven de normale verzendkosten van € 5,50 een expeditietoeslag van € 19,45. Voor artikelen waar de afmeting of het gewicht zodanig zijn, dat ze in het tarief van meubelbezorgingen vallen en voor artikelen met volgende symbolen bedragen de totale verzendkosten € 24,95.

Op welke adressen kan ik mijn bestelling laten bezorgen? DetailsSluiten

Levering op uw factuuradres

Bij keuze voor deze optie wordt uw bestelling op hetzelfde adres als de factuur bezorgd.

Levering op een voorkeursadres

Na uw eerste bestelling kunt u in het domein Mijn Heine meer adressen opslaan bij 'Mijn profiel' onder 'Mijn bezorgadressen'. Uit deze adressen kunt u vervolgens uw keuze maken bij een nieuwe bestelling. De optie levering op een adres uit 'Mijn bezorgadressen' wordt alleen getoond tijdens het bestelproces als u al meer adressen in het domein Mijn Heine hebt opgeslagen.

Levering op een nieuw bezorgadres

U kunt tijdens het bestellen een adres naar keuze in het binnenland invoeren (behalve DHL en PostNL Servicepoints). Uw bestelling wordt dan eenmalig naar dit adres gestuurd. Als u dit adres ook in de toekomst als bezorgadres wilt gebruiken, selecteer dan deze optie als u het adres invoert. Het adres wordt dan in uw 'Mijn Heine'-domein bewaard bij 'Mijn bezorgadressen', zodat u het een volgende keer tijdens het bestellen zo weer kunt selecteren.

Afleveren bij een PostNL servicepunt

PostNL-PakjegemakHandig – alternatief afleveradres

Bent u veel onderweg, weinig thuis en wilt u toch steeds flexibel zijn? Laat dan uw bestelling op een van de 2000 PostNL servicepunten afleveren.

Om uw bestelling bij een PostNL servicepunt te laten bezorgen, kiest u tijdens het bestelproces bij het afleveradres de optie ’PostNL servicepunt’. Daarna kunt u het voor u meest geschikte PostNL servicepunt uitkiezen.

Uitgezonderd van deze service zijn artikelen met het -teken en bijzonder grote en zware artikelen, zoals gordijnroedes en karpetten.

Zodra uw bestelling is afgeleverd bij het PostNL servicepunt van uw keuze, ontvangt u een mailtje met informatie. Neem een ID-bewijs mee, wanneer u uw bestelling op komt halen.

Het PostNL servicepunt bewaart uw zending tot maximaal 3 weken na ontvangst. Daardoor bent u met deze service ook tijdens de vakantie bijzonder flexibel.

Bovendien kunt u uw bestelling, desgewenst, ook weer retourneren via het PostNL servicepunt.

Hoe worden meubelen verzonden? DetailsSluiten

Artikelen met dit symbool bezorgt de expediteur via een expeditiebedrijf. U hebt de bestelde meubelen bij normale bezorging over het algemeen na ca. 2 weken in huis. U wordt via mail en/of SMS geïnformeerd, als uw bestelling verzendklaar is gemaakt. Gewoon bezorgen we dan op de volgende dag. Als dit voor u niet geschikt is, dan kunt u op het internet een afwijkend bezorgtermijn afspreken. Geef daarom a.u.b. altijd uw Email adres en mobielnummer door. Een montagehandleiding wordt bijgesloten. Schade als gevolg van transport dient u direct bij aflevering te melden. Meld achteraf ontdekte gebreken of transportschade a.u.b. direct telefonisch aan onze klantenservice.

Voor elk bezorgadres berekenen wij boven de normale verzendkosten van 5.50€ een expeditietoeslag van 19.45€. Bij artikelen met dit symbool of waar de afmetingen of het gewicht zodanig zijn, dat ze in het tarief van meubelbezorging vallen, bedragen de totale verzendkosten dus 24.95€.

We nemen uw oude gestoffeerde meubels terug. Bij levering van nieuwe gestoffeerde meubels met het teken neemt de vervoerder uw oude gestoffeerde meubels voor een bijdrage mee. Om de tranport van uw oude meubels in te plannen, vermeldt uw wens in verband met de afspraak van de bezorgingstermijn aan de vervoerder. Nalatigheid in dezen heeft geen gevolgen voor uw wettelijke aanspraken.

Wat gebeurt er als er bij bezorging niemand thuis aanwezig is? DetailsSluiten

Bezorgservice: mochten wij u niet thuis aantreffen, dan komen wij nog een keer terug   zonder extra kosten voor u.

Worden oude gestoffeerde meubels van Heine terug genomen?DetailsSluiten
Nieuwe: We nemen uw oude gestoffeerde meubels terug.
gestoffeerde meubels met het teken neemt de vervoerder uw oude gestoffeerde meubels voor een bijdrage mee. Om de tranport van uw oude meubels in te plannen, vermeld uw wens in verband met de afspraak van de bezorgingstermijn aan de vervoerder. Mocht u telefonisch niet bereikbaar zijn, ontvangt u een aanschrijving. U kunt dan direct met de vervoerder contact opnemen. De kostenbijdrage voor de tranport en een professionele en milieuvriendelijke verwijdering is 17,50€ per zitplaats. Uw betaling wordt geaccepteerd door de chauffeur.

 

close

Callback service

Vul a.u.b. alle roodgemarkeerde velden in.
Bitte haben Sie Verständnis, dass wir nur Nummern in Deutschland zurückrufen können