icon_delivery_service

Uw gezondheid is heel belangrijk voor ons – vooral nu!




Door de ongekende situatie van de laatste weken gaat al onze aandacht uit naar de gezondheid en bescherming van al onze klanten en onze medewerkers bij heine.

Het is nu vooral belangrijk om de verspreiding van het coronavirus in Nederland af te remmen. Daarvoor dragen ook wij als onderneming een verantwoordelijkheid en daarom pakken wij alles heel zorgvuldig aan.

Het goede nieuws:
Wij staan nog steeds voor u klaar!
Wij zijn elke dag van maandag t/m vrijdag van 08 tot 21 uur en zaterdag van 09 tot 17 uur persoonlijk bereikbaar. Per telefoon: 088 – 001 7800 of per e-mail service@heine-shop.nl

Bezorging
Uiteraard blijven wij uw bestellingen bezorgen en doen wij ons uiterste best. Wij vragen uw begrip als er in uitzonderlijke gevallen vertragingen ontstaan bij het bezorgen.

Recht van retourneren
Om ervoor te zorgen dat u uw huis niet onnodig hoeft te verlaten, verlengen wij de retourperiode tot 60 dagen.


Let op:

Momenteel zijn niet alle PostNL-punten geopend. Daarom kan het zijn dat afhalen en retourneren bij uw eigen afhaalpunt niet mogelijk is. Meer informatie hierover vindt u in de PostNL-app of kijk op https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Deze internetsite wordt steeds vernieuwd!

Zo kunnen wij u, beste klant, steeds over de situatie bij heine informeren. Bezoek onze website dus regelmatig en blijf op de hoogte.

Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij u voorlopig niet meer alle diensten kunnen aanbieden en dat sommige processen veranderen.

Contactloze pakketoverdracht

De pakketoverdracht vindt vanaf nu contactloos plaats, om zo voldoende afstand te kunnen houden bij de bezorging.


Bezorgen van meubelen en montageservice

Wij leveren uw nieuwe meubel verpakt voor de deur van uw woning af. Helaas kunnen wij u momenteel geen montageservice aanbieden, omdat wij voor uw en onze eigen bescherming de bestelling direct voor de deur van uw woning neerzetten.


FAQ: veel gestelde vragen


Omdat er momenteel veel verandert, bereiken ons veel vragen over de verzending, de bezorging, de betaling en de retournering. Hier zijn antwoorden op de meest gestelde vragen:

Is er een verlengde retourperiode? DetailsSchließen
Ja. Wij verlengen de retourperiode, zodat u niet onnodig uw huis uit hoeft. Voor alle bestellingen die tot 31-05-2020 bij ons binnenkomen, garanderen wij een retourrecht van 60 dagen.
Ik heb voor de pandemie besteld. Ontvang ik mijn artikelen nog? DetailsSchließen
Ja, uw pakket wordt bezorgd.

Welke voorzorgsmaatregelen treft heine? Hoe beschermt heine zijn medewerkers? DetailsSchließen
Wij informeren alle medewerkers* uitgebreid over alle hygiëne- en veiligheidsmaatregelen aan de hand van de gegevens van de officiële instanties. Het is belangrijk deze goed te lezen en na te leven. Wij controleren onze maatregelen permanent en breiden deze wanneer dat nodig is direct uit.

Een groot deel van onze medewerkers werkt thuis. Hierdoor verminderen we het besmettingsgevaar en kunnen we het werk binnen de onderneming voortzetten.
Kan ik via een pakket of product besmet raken met het coronavirus? DetailsSchließen
Volgens gegevens van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is de overdracht van virussen via pakketten onwaarschijnlijk. Meer informatie daarover vindt u hier:
www.who.int


Beste klant,

Uw welzijn en gezondheid zijn heel belangrijk voor ons. Wij zijn ervan overtuigd dat wij deze crisis samen kunnen overwinnen! Op deze plek willen wij u ook als onderneming bedanken. Onze dank gaat uit naar u, beste klant, voor uw vertrouwen. Wij danken al onze gemotiveerde medewerkers, trouwe zakenpartners en betrouwbare leveranciers.
Veel dank en respect voor alle mensen die zich daadwerkelijk inzetten voor onze verzorging, ons welzijn en onze gezondheid. Zij zijn onze helden! Zorg voor uzelf en blijf gezond.

Het team van heine

Callback service

Bitte tragen Sie hier Ihre Daten ein
und klicken Sie auf "Senden". Unser Kunden-
service ruft Sie umgehend zurück!

Vul a.u.b. alle roodgemarkeerde velden in.
Bitte haben Sie Verständnis, dass wir nur Nummern in Deutschland zurückrufen können
heine en partners hebben uw toestemming nodig voor het gebruik van persoonlijke gegevens om onder andere informatie die aansluit bij uw interesses weer te geven. Door op deze website, op een link of op 'OK' te klikken geeft u uw toestemming. U kunt hier uw toestemming weigeren.
OK