Klantenservice > Bezahlung

Uw gezondheid is heel belangrijk voor ons – vooral nu!

teaser oben nl

Door de ongekende situatie van de laatste weken gaat al onze aandacht uit naar de gezondheid en bescherming van al onze klanten en onze medewerkers.

Het is nu vooral belangrijk om de verspreiding van het coronavirus in Nederland af te remmen. Daarvoor dragen ook wij als onderneming een verantwoordelijkheid en daarom pakken wij alles heel zorgvuldig aan.

Het goede nieuws:
Wij staan nog steeds voor u klaar!
Wij zijn elke dag van maandag t/m vrijdag van 08 tot 21 uur en zaterdag van 09 tot 17 uur persoonlijk bereikbaar. Per telefoon: 088 – 001 7800 of per e-mail service@heine-shop.nl


Openingstijden van de PostNL-punten
Momenteel zijn niet alle PostNL-punten geopend. Daarom kan het zijn dat afhalen bij uw eigen afhaalpunt niet mogelijk is. Wij raden u daarom aan om te kiezen voor levering aan huis. Meer informatie hierover vindt u in de PostNL-app of kijk op https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Deze internetsite wordt steeds vernieuwd!

Zo kunnen wij u, beste klant, steeds over de situatie bij heine informeren. Bezoek onze website dus regelmatig en blijf op de hoogte.

Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij u voorlopig niet meer alle diensten kunnen aanbieden en dat sommige processen veranderen.

Contactloze pakketoverdracht

De pakketoverdracht vindt vanaf nu contactloos plaats, om zo voldoende afstand te kunnen houden bij de bezorging

Veelgestelde vragen

Omdat er momenteel veel verandert, bereiken ons veel vragen over de verzending, de bezorging, de betaling en de retournering. Hier zijn antwoorden op de meest gestelde vragen:

Welke voorzorgsmaatregelen treft heine? Hoe beschermt heine zijn medewerkers?

Wij informeren alle medewerkers* uitgebreid over alle hygiëne- en veiligheidsmaatregelen aan de hand van de gegevens van de officiële instanties. Het is belangrijk deze goed te lezen en na te leven. Wij controleren onze maatregelen permanent en breiden deze wanneer dat nodig is direct uit.

Een groot deel van onze medewerkers werkt thuis. Hierdoor verminderen we het besmettingsgevaar en kunnen we het werk binnen de onderneming voortzetten.

Kan ik via een pakket of product besmet raken met het coronavirus?

Volgens gegevens van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is de overdracht van virussen via pakketten onwaarschijnlijk. Meer informatie daarover vindt u hier:
www.who.int 

Beste klant,

Uw welzijn en gezondheid zijn heel belangrijk voor ons. Wij zijn ervan overtuigd dat wij deze crisis samen kunnen overwinnen! Op deze plek willen wij u ook als onderneming bedanken. Onze dank gaat uit naar u, beste klant, voor uw vertrouwen. Wij danken al onze gemotiveerde medewerkers, trouwe zakenpartners en betrouwbare leveranciers.
Veel dank en respect voor alle mensen die zich daadwerkelijk inzetten voor onze verzorging, ons welzijn en onze gezondheid. Zij zijn onze helden! Zorg voor uzelf en blijf gezond.

Het team van heine

MEER OPLOSSINGEN & ANTWOORDEN

Aanmelden voor nieuwsbrief
  • Exclusieve voordelen
  • Trends en koopjes
  • 10% Korting op uw eerste bestelling
Aanwijzing inzake gegevensbescherming
Onze nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang een 10% korting!
Aanwijzing inzake gegevensbescherming
64149 nl anmeldung footer nl