Klantenservice > Bezorgen
Bezorgen
Alle vragen & antwoorden over Bezorgen. Met onze persoonlijke bezorgservice beslist u zelf hoe, wanneer en waar een levering plaatsvindt.
Hulp & Contact:
☎ Klantenservice: 088-0017800
✉ E-Mail: service@heine-shop.nlOpens your email client
📝 Via Chat
contact details
Op rekening: De firma Heine neemt een groot deel van de kosten voor de zorgvuldige verpakking en betrouwbare bezorging van uw bestelling voor haar rekening. Als bijdrage in de verzendkosten betaalt u per bestelling slechts éénmaal een basistarief van 5.59€. Ook als uw bestelling in meerdere zendingen uitgeleverd wordt, berekenen wij u dit basistarief uiteraard slechts éénmaal. Bezorging geschiedt alleen in gebruikelijke hoeveelheden en normaal gesproken binnen enkele dagen na ontvangst van uw bestelling.
Bij een eerste bestelling tot 31-12-2024 profiteert u automatisch van gratis verzending en ook bij elke volgende bestelling tot 30-06-2024 betaalt u niet de verzendkosten van € 5,59.
Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuis bezorgd. Mocht u de eerste afleverpoging niet thuis zijn dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren, of bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun u op track & trace zien waar u uw pakket kunt ophalen.
Post NL bewaart je pakket één week in het PostNL-punt en stuurt het daarna terug naar de afzender.
Bezorgservice: mochten wij u niet thuis aantreffen, bezorgt PostNL het pakket bij de buren. Lukt dit niet, dan kunt u de eerst volgende werkdag vanaf 15:00 uur uw pakket ophalen bij een PostNL locatie.
Als alle artikelen van uw bestelling leverbaar zijn, worden deze meteen binnen ongeveer 3-5 dagen verstuurd. Als niet alle artikelen meteen leverbaar zijn ontvangt u een nalevering of naleveringen zo gauw de artikelen wel leverbaar zijn.
Leider, wij kunnen u geen track & trace code geven.
Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuis bezorgd. Bent u niet thuis? Dan bezorgt PostNL het pakket bij de buren. Lukt dit niet, dan kunt u de eerst volgende werkdag vanaf 15:00 uur uw pakket ophalen bij een PostNL locatie.
Eco-komplete levering
Milieuvriendelijk en duurzaam! Als alle artikelen van uw bestelling leverbaar zijn, worden deze meteen in 1 zending binnen ongeveer 3 - 5 werkdagen verstuurd. Is niet alles meteen voorradig, reserveren wij de gewenste artikelen tot de bestelling compleet is. Echter op zijn laatste na 3 weken verlaat uw pakket ons magazijn. Zijn dan niet alle artikelen leverbaar, ontvangt u de bestelling in delen.
Directe levering:
De artikelen van uw bestelling die direct leverbaar zijn, worden u direct toegezonden. Als niet alle artikelen meteen leverbaar zijn ontvangt u een nalevering of naleveringen zo gauw de artikelen wel leverbaar zijn.
Gewenste levertermijn (zonder bijkomende kosten)
Indien u een speciale levertermijn wenst, die minstens een week na uw bestelling ligt, is dat geen probleem. U kunt gewoon de week aangeven wanneer wij moeten leveren. Bij uw bestelling moet u dan de eerste werkdag van de bewuste week aangeven.
Servicepunt van PostNL
Als u vaak niet thuis bent kunt u uw bestelling afhalen bij een van de meer dan 2.000 Servicepunten van PostNL. U heeft 7 dagen de tijd om binnen de openingstijden uw pakket af te halen. Denk er bij het afhalen aan dat u een geldig identiteitsbewijs meeneemt.