Klantenservice > Bezorgen

Bezorgen

Alle vragen & antwoorden over Bezorgen. Met onze persoonlijke bezorgservice beslist u zelf hoe, wanneer en waar een levering plaatsvindt.

Hulp & Contact:

☎ Klantenservice: 088-0017800

✉ E-Mail: service@heine-shop.nl

Welke kosten worden in rekening gebracht voor een levering?

Op rekening: De firma Heine neemt een groot deel van de kosten voor de zorgvuldige verpakking en betrouwbare bezorging van uw bestelling voor haar rekening. Als bijdrage in de verzendkosten betaalt u per bestelling slechts éénmaal een basistarief van 5.50€. Ook als uw bestelling in meerdere zendingen uitgeleverd wordt, berekenen wij u dit basistarief uiteraard slechts éénmaal. Bezorging geschiedt alleen in gebruikelijke hoeveelheden en normaal gesproken binnen enkele dagen na ontvangst van uw bestelling.

Bij een eerste bestelling tot 31-12-2021 profiteert u automatisch van gratis verzending en ook bij elke volgende bestelling tot 30-06-2022 betaalt u niet de verzendkosten van € 5,50.

Op welke adressen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Uw goederen worden bezorgd met PostNL.

Levering op uw factuuradres

Bij keuze voor deze optie wordt uw bestelling op hetzelfde adres als de factuur bezorgd.

Levering op een voorkeursadres

Na uw eerste bestelling kunt u in het domein Mijn Heine meer adressen opslaan bij 'Mijn profiel' onder 'Mijn bezorgadressen'. Uit deze adressen kunt u vervolgens uw keuze maken bij een nieuwe bestelling. De optie levering op een adres uit 'Mijn bezorgadressen' wordt alleen getoond tijdens het bestelproces als u al meer adressen in het domein Mijn Heine hebt opgeslagen.

Levering op een nieuw bezorgadres

U kunt tijdens het bestellen een adres naar keuze in het binnenland invoeren (PostNL Servicepoints). Uw bestelling wordt dan eenmalig naar dit adres gestuurd. Als u dit adres ook in de toekomst als bezorgadres wilt gebruiken, selecteer dan deze optie als u het adres invoert. Het adres wordt dan in uw 'Mijn Heine'-domein bewaard bij 'Mijn bezorgadressen', zodat u het een volgende keer tijdens het bestellen zo weer kunt selecteren.

Afleveren bij een PostNL servicepunt

Handig – alternatief afleveradres

Bent u veel onderweg, weinig thuis en wilt u toch steeds flexibel zijn? Laat dan uw bestelling op een van de 2000 PostNL servicepunten afleveren.

Om uw bestelling bij een PostNL servicepunt te laten bezorgen, kiest u tijdens het bestelproces bij het afleveradres de optie ’PostNL servicepunt’. Daarna kunt u het voor u meest geschikte PostNL servicepunt uitkiezen.

Uitgezonderd van deze service zijn artikelen met het -teken en bijzonder grote en zware artikelen, zoals gordijnroedes en karpetten.

Zodra uw bestelling is afgeleverd bij het PostNL servicepunt van uw keuze, ontvangt u een mailtje met informatie. Neem een ID-bewijs mee, wanneer u uw bestelling op komt halen.

Het PostNL servicepunt bewaart uw zending tot maximaal 1 weken na ontvangst. Daardoor bent u met deze service ook tijdens de vakantie bijzonder flexibel.

Bovendien kunt u uw bestelling, desgewenst, ook weer retourneren via het PostNL servicepunt.



Wat gebeurt er als er bij bezorging niemand thuis aanwezig is?

Bezorgservice: mochten wij u niet thuis aantreffen, bezorgt PostNL het pakket bij de buren. Lukt dit niet, dan kunt u de eerst volgende werkdag vanaf 15:00 uur uw pakket ophalen bij een PostNL locatie.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Als alle artikelen van uw bestelling leverbaar zijn, worden deze meteen binnen ongeveer 3-4 dagen verstuurd. Als niet alle artikelen meteen leverbaar zijn ontvangt u een nalevering of naleveringen zo gauw de artikelen wel leverbaar zijn.

Krijg ik een Track & Trace code?

Leider, wij kunnen u geen track & trace code geven.

Veelgestelde vragen

MEER OPLOSSINGEN & ANTWOORDEN

Aanmelden voor nieuwsbrief
  • Exclusieve voordelen
  • Trends en koopjes
  • 10% Korting op uw eerste bestelling
Aanwijzing inzake gegevensbescherming
Onze nieuwsbrief
Meld u nu aan en ontvang een 10% korting!
Aanwijzing inzake gegevensbescherming
64149 nl anmeldung footer nl