Uw goederen worden bezorgd met PostNL.
Levering op uw factuuradres
Bij keuze voor deze optie wordt uw bestelling op hetzelfde adres als de factuur bezorgd.
Levering op een voorkeursadres
Na uw eerste bestelling kunt u in het domein Mijn Heine meer adressen opslaan bij 'Mijn profiel' onder 'Mijn bezorgadressen'. Uit deze adressen kunt u vervolgens uw keuze maken bij een nieuwe bestelling. De optie levering op een adres uit 'Mijn bezorgadressen' wordt alleen getoond tijdens het bestelproces als u al meer adressen in het domein Mijn Heine hebt opgeslagen.
Levering op een nieuw bezorgadres
U kunt tijdens het bestellen een adres naar keuze in het binnenland invoeren (PostNL Servicepoints). Uw bestelling wordt dan eenmalig naar dit adres gestuurd. Als u dit adres ook in de toekomst als bezorgadres wilt gebruiken, selecteer dan deze optie als u het adres invoert. Het adres wordt dan in uw 'Mijn Heine'-domein bewaard bij 'Mijn bezorgadressen', zodat u het een volgende keer tijdens het bestellen zo weer kunt selecteren.
Afleveren bij een PostNL servicepunt
Handig – alternatief afleveradres
Bent u veel onderweg, weinig thuis en wilt u toch steeds flexibel zijn? Laat dan uw bestelling op een van de 2000 PostNL servicepunten afleveren.
Om uw bestelling bij een PostNL servicepunt te laten bezorgen, kiest u tijdens het bestelproces bij het afleveradres de optie ’PostNL servicepunt’. Daarna kunt u het voor u meest geschikte PostNL servicepunt uitkiezen.
Uitgezonderd van deze service zijn artikelen met het -teken en bijzonder grote en zware artikelen, zoals gordijnroedes en karpetten.
Zodra uw bestelling is afgeleverd bij het PostNL servicepunt van uw keuze, ontvangt u een mailtje met informatie. Neem een ID-bewijs mee, wanneer u uw bestelling op komt halen.
Het PostNL servicepunt bewaart uw zending tot maximaal 1 weken na ontvangst. Daardoor bent u met deze service ook tijdens de vakantie bijzonder flexibel.
Bovendien kunt u uw bestelling, desgewenst, ook weer retourneren via het PostNL servicepunt.