Klantenbeoordelingen – Hoe het werkt
We horen graag van u over uw aangeschafte product. Uw waardering helpt andere klanten bij hun aankopen en helpt ons onze producten te ontwikkelen. Voor het indienen van een klantbeoordeling is de daadwerkelijke aankoop van een product bij ons vereist. Wij garanderen dit door een beoordeling alleen mogelijk te maken via het respectieve klantaccount van de koper. Deze beoordelingen worden gemarkeerd met de tekst 'geverifieerde aankoop' op de pagina's met productgegevens. Voor beoordelingen zonder deze kennisgeving kunnen we op dit moment niet garanderen dat ze verbonden zijn aan een daadwerkelijke aankoop.
Zowel positieve als negatieve beoordelingen worden online geplaatst. Beledigingen, geweld, seksuele of politieke inhoud, links, prijsgevoelige inhoud of inhoud die geen verband houdt met het product (bijv. ontevreden over de leverservice, enz.), worden afgewezen.
Wij maken geen gebruik van betaalde reviews.
Waar kan ik de recensies van anderen lezen?
U kunt de meningen van andere gebruikers direct vinden op de productpagina van uw gewenste artikel. Is er nog geen beoordeling of wilt u zelf een beoordeling indienen? U kunt dit eenvoudig doen nadat u het betreffende product in uw klantaccount hebt gekocht. Ga naar 'Alle bestellingen bekijken' om de beoordeling te starten.
Hoe kan ik een beoordeling geven?
Als u een beoordeling wilt indienen, moet u zich aanmelden bij uw klantaccount. Daar vindt u de mogelijkheid om uw producten te beoordelen in het overzicht van uw bestellingen. Hier vindt u naast elk besteld product de knop 'Artikel beoordelen', zodat u elke afzonderlijke kunt beoordelen. Klik op 'Artikel beoordelen' om rechtstreeks feedback te geven. Vertel ons wat u leuk vond aan het product dat u hebt gekocht en wat beter had kunnen zijn. Onze klanten hebben het meeste aan beoordelingen met informatie over de kwaliteit en het uiterlijk van het product, de gelegenheid waarop u het product hebt gekocht en of het product aan uw verwachtingen voldeed. Als u specifieke vragen hebt over uw bestelling of de diensten van heine, kunt u contact opnemen met service@heine-shop.nlOpens your email client of 088-0017800. Klik op 'Beoordelen' om uw beoordeling rechtstreeks naar ons te sturen. Dit wordt gevolgd door een matigingsproces, waarbij wordt gecontroleerd of uw beoordeling voldoet aan de gebruiksvoorwaarden, d.w.z. dat er geen prijzen van andere detailhandelaren zijn inbegrepen. Gewoonlijk wordt uw beoordeling binnen 3 werkdagen op www.heine-shop.nl geplaatst.